امروز جمعه ۱۹ بهمن ۱۴۰۳
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
برچسب های مهم
پیوند ها
عنوان: مقاله بازاریابی
صفحات: ۴۴ صفحه
فرمت: word
هزینه دانلود: انتهای صفحه
شامل: مقدمه،توضیحات می باشد.
-------------------
قسمتی از مقاله بازاریابی :
... ۱) شرایط فعلی: شامل این موارد می شود: ▪ شرکت در چه بازاری فعال است؟ ▪ موضع کنونی بازار چیست؟ ▪ چشم انداز سیاسی، اکولوژیک و اجتماعی بازار از چه قرار است؟ مقاله بازاریابی ▪ چه خدماتی ارایه می شود؟ ▪ رقبای اصلی چه کسانی هستند؟ ▪ این رقبا از چه استراتژیهایی استفاده میکنند؟ ۲) شرایط هدف: فلسفه هر شرکت بازتاباننده شرایط هدف است. مقاله بازاریابی ▪ هدف شرکت ▪ مزیتهایی که به مشتریان میدهد ▪ مسوولیت سیاسی و اجتماعی شرکت ▪ ارزشهای مشترک ▪ فرهنگ شرکت آمیزه موفق بازاریابی اما وقتی از نیازهای بازار خبر داشته باشیم مقاله بازاریابی و شرایط رقبا را هم بدانیم و به عبارت دیگر هم از وضع موجود و هم از شرایط هدف مطلع باشیم باید به ابزارهای رسیدن به اهداف فکر کنیم. ارکان بازاریابی بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است: • ۱ - کالا یا خدمات مقاله بازاریابی Product • ۲ - توزیع Place • ۳ - قیمتگذاری Pricing • ۴ - ترویج Promotion • پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل میکند؟ مقاله بازاریابی • رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد، تبلیغات در سایتهای اینترنت • مخاطب: افرادی هستند که علاقه مند به محصولات و یا خدمات شما هستند. مقاله بازاریابی انواع بازاریابی بازاریابی دارای انواع مختلی است: • بازاریابی صنعتی • بازاریابی مصرفی • بازاریابی چندسطحی • بازاریابی پارتیزانی بازاریابی چندسطحی تاریخچه بازاریابی چندسطحی بیش از هشتاد سال سابقه دارد. از قدیمیترین موارد این نوع بازاریابی در روسیه... مقاله بازاریابی
.... این موضوع برای حضور و بقا بازارياب ها در دنياي تجارت، باید مورد توجه قرار گيرد. (2 آنچه مشتري توقع دارد : امروزه نه تنها اینترنت به منبعي منتخب برای جستجوی اطلاعات تبدیل شده است، مقاله بازاریابی انتظار میرود در چند سال آینده افراد توقع خواهند داشت که مطالب مورد نظر خود درباره کالا را در آن یافته، معاملات خود را از طریق اینترنت انجام دهند. مقاله بازاریابی این مطلب به خصوص در مورد مشتریان زیر 25 سال صدق میکند. در بیشتر کشورها تقریبا تمام کودکان و نوجوانان با آگاهی از نحوهی استفاده از اینترنت، پرورش مییابند. مقاله بازاریابی با تسلط این نسل بر معاملات خانگی و تجاری، بدیهی است که آنها خواهان پررنگتر بودن حضور شرکت ها در شبکه اینترنتی خواهند بود. (3 ضبط اطلاعات گسترده درباره مشتری : شبکه اینترنت (به عنوان یک ابزار جمع آوری اطلاعات) در مقام تهیه اطلاعات دربارهی چگونگی فعالیت مشتری در وب ابزاری بی همتا است. مقاله بازاریابی هر بازدیدکننده با ورود به یک سایت، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود خود به سایت، جهتیابی، موضوعاتی که روی آن کلیک کرده، جنس خریداریشده و جزییات بیشمار دیگری از این دست به جا میگذارد. مقاله بازاریابی با استفاده از روشی برای شناسایی هویت مشتری (مانند اطلاعات ورود به سايت)، بازاریاب قادر است فعالیت مشتری را در جریان بازدیدهای مکرر پیگیری کند. شناخت رفتار و اولویتهای مشتری فرصتهای زیادی را برای پاسخگویی به نیازهای او ایجاد میکند مقاله بازاریابی و در صورت تشخیص صحیح، مشتری با وفاداری درازمدت خود پاسخگوی این اقدام خواهدبود. (4 بازاریابی هدفمند..... مقاله بازاریابی
لطفا برای خرید و دانلود به انتهای صفحه مراجعه نمایید.
بهترین ها حق شماست.
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
برچسب های مهم